Jag är verkligen kass på det här!

med att skriva blogg... ibland får man sina ryck!

Det har verkligen hänt mycket sedan sist jag skrev. Vi har klarat av en möhippa för syster. Tack! alla vänner som gjorde att det blev en bra dag!

I fredags var vi och dukade och fixade i festlokalen hela dagen och i lördags var det dags för Bröllopet och oj vad vackra de var! Man såg verkligen på Camilla hur lycklig hon var! Bilder finns på min facebook. Hela kvällen blev väldigt lyckad tyckte jag med mycket dans och skoj!

På jobbfronten har det också hänt en del. Mycket funderingar hit och dit hur jag skulle göra..Man vet ju vad man har med inte vad man får., Men nu äntligen är det klart!
 
Som de flesta vet så var jag väldigt trött på att jobba kvällar + att jag bara hade vikariat fram till sommaren på södra (Nu visade det sig att jag fick fast där om jag ville..dock bara 50%) så jag har ju kollat efter jobb. Och i Augusti börjar jag på Personal direkt,, EN vikariepool för förskolor och fritidshem, SÅ jag har 75% fast men det kommer mest troligt bli mer och jag får "mitt" område i Ängelholm som jag ska jobba på.. Det ska både bli spännande och kul. Får se om man orkar med att byta ställe hela tiden. Det är nog lärorikt iallafall.

Så detta är sista veckan på fritidsgården.. det känns både skönt och lite vemodigt. Jag kommer nog sakna ungdomarna. Man har ändå följt dem sedan de gick i 6:an, men eftersom vi ändå stänger nu inför sommaren så känns det inte så jobbigt.. hade nog varit jobbigare att sluta mitt i terminen.

Nu är det dax att jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback