frågor

Har sett de här frågorna på några bloggar och tänkte också svara :)

Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter: Helena
Smeknamn: Helle ibland, men det händer inte ofta
Låt som när du är ledsen sörjer till?: för i tiden lyssnade jag ofta på Sara Lövgrens:När ingen vet
Beroende av: Godis!! Har försökt minska på det många gånger, men det är såå svårt
Vad tror folk om dig?: Det skulle jag själv vilja veta
Stämmer det?: ..
Vad får du oftast komplimanger för?: Yvonne, Min kollega berömmer mig ofta för att jag tänker på allt.. haha vet ej om det stämmer precis,
Vad säger du för att imponera på någon?: Brukar inte försöka imponera på folk,är mig själv.
Brukar du skratta för dig själv?: Haha ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "jag är snart hemma" , fick jag från min pojk när jag skrev att jag saknade honom..haha så romantisk är han
Var bor du?: Ängelholm
Trivs du där?: Ja, men vill bo i Vejbystrand
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Vin!
Brukar du bli för full: Nej, inte nu för tiden!
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk mot något: Pollen
Har du haft sex idag: Nej
Hur svarar du i mobilen: Hej
Vem ringde du senast?: Matte
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: va? jag har inte ringt upp dig!
Antal timmar sömn inatt: Ca 9 timmar
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: Ja oftast
När mår du bra: När jag är med mina vänner och familj och när det är sol ute!
När blev du fotad senast: Kommer inte ihåg 
Hur känner du dig nu: Trött  och vill att klockan ska bli 21.00
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Beror vems man kollar på.. Vissa kan vara rätt söta
Vad saknar du: Matte,inte setts på 5 dagar
Hade du en bra kväll igår: Nja.. bra och bra,,satt själv hemma i soffan..
Favorit dryck på morgonen: Oboy
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan tio och tolv
Är du blyg?: Njae, ibland, men inte alls som förr.
Sysslar du med någon idrott: Tränar på friskis ibland, dansar
Vill du hellre ha mail än brev: Mer personligt med vanligt brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ingen aning.
Är du nöjd med ditt liv: nja.. just nu känns det mest som att jag stressar fram mellan de olika jobben och att jag och Matte aldrig ses så det har ju varit bättre
Är du bortskämd: När jag bodde hemma var jag nog det men inte nu.
Vad gör du i morgon: Myser med Matte hela förmiddagen, jobbar några timmar och sen bakar jag på kvällen
Vad är det värsta du vet?: Misslyckande, våld, orättvisa,skitsnack,folk som vill skryta om att d eär bättre än andra.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:Inte så mkt.Är duktig på att spara
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen aning
Vad längtar du till?: Inatt när Matte kommer hem
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja få men nära vänner♥
Vad använder du för shampoo?: Något jag köpt av frisören.kommer inte ihåg vad det hette.
Vad är det finaste du fått?: vet faktiskt inte
En speciell dag du minns: Många dagar man minns.
Hur gammal är du: 24, 25 i Augusti. Hjälp!
Tycker du om någon just nu: Matte, och min familj och vännerna
Du samlar på: Guldtior :)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller Karin
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Yes
Är det okej att gråta: Absolut
När grät du senast: Det var inte så längesedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Tjata ännu mer på Matte om att köpa hus.. annars Resa och spara,
Bär du glasögon eller linser: Linser, men glasögon oftare nu när jag har nya.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: halv tio kanske
Har du piercing: Har haft i bäde naveln och öronen men inte längre.
Vill du gifta dig: Såklart
Vill du ha barn: Absolut!!
Solar du ofta: Nej.
Är du bra på att laga mat: Ja det blir helt okej:)
Är du flygrädd: Mest rädd för att det ska göra ont i öronen
Hur vig är du: Väldigt OVIG!
Är du musikalisk?: Njae
Vad dricker du helst när du är törstig: Kallt vatten
Vilken är din favoritglass: vaniljglass med chokladbitar i
Tror du på ett liv efter döden: Jag tror där finns ngt efter döden, men vad vet jag inte.
Tycker du om sushi: Inte smakat det
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: hmm..Mest morgonmänniska tror jag
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nejnej
Hur ofta tränar/motionerar du:Mycket vardagsmotion, men annars 1-2 ggr i veckan
Senaste låt du hörde: Sonja Alden , det är inte regn som fallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback