Solen skiner!

Idag skiner solen ute. man blir mycket gladare då :D Funderar på att gå ut en runda snart. Idag ser inte dagen ut som den brukar då jag inte ska vara på Södra för vi ska ha fritidsledarträff. Det är på tiden! Vi fritidsledare i Ängelholm träffas inte ofta så det är verkligen nyttigt när vi väl ses.
Vi ska inte ses förren vid 14.00. Skönt att förmiddagen blir lite längre för en gång skull. Sen ikväll ska vi ha möte med föräldrarföreningen. Undrar hur många som kommer idag då!?

Nu är det onsdag igen.. veckorna bara springer iväg. Snart kommer det vara maj och då kommer vi ha fullt upp med bröllop och allt vad det innebär. Måste börja fundera på möhippa med!


Nu måste jag göra ngt vettigt här hemma, annars kommer jag bli sittande med datorn i knät hela förmiddagen!

/H


Kommentarer
Postat av: Johanna Trulsson

Behöver ni hjälp med hennes eller för framtiden deras, möhippor hör av dig sötnos. Hjälper mer än gärna till om jag kan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback