Helgen

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev här igen. Tiden bara rusar iväg!
Denna veckan har inte varit min vecka riktigt. Jag fick deklarationen.. 8000 kr! Nej inte som jag ska få utan som jag ska betala! *Suck* Tur att man har sparat och att man inte ska iväg och resa i sommar. Vi tror att det beror på att jag har två olika jobb och att de då drar för lite skatt.. Måste ringa till lönekontoret på måndag och be dem dra mer skatt. Jag ska även prata om mina semesterdagar. Där står att jag bara har 10! betalda semesterdagar vilket inte kan stämma.
Sen har det hänt en massa småsaker hela veckan som inte varit på min sida.

En positiv sak var iallafall att jag antagligen kommer få fast anställning på Södra till sommaren,, Dock bara 50 % som jag har nu så kommer fortfarande söka vidare. Vi kunde inte skriva papperna ännu så jag tar inte ut något i förskott.. man kan aldrig vara säker!


Cilla och Lina är hemma igen! Skönt att ha dem hemma! Det känns inte som att de har varit borta så länge.. Imorgon ska jag och Lina köra till Karin och pyssla och fixa med inbjudningskort m.m. Kommer nog bli en rolig och skön dag.

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Matte tittar på fotboll Sverige-Portugal men jag orkar inte sitta uppe tills det är slut..

På tal om fotboll..kolla här hur lik min svärfar är Lars Lagerbäck. Förra sommaren när han var på EM i Österrike var det många som kom fram och trodde han var Lars.. kolla själv,,,

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback