21 Januari 2009

Nu var det verkligen längesedan jag skrev här.
Vi hade en jättebra och mysig vecka i sälen, men efter det har jag legat sjuk till och från. Jag är fortfarande inte helt bra *suck*

Veckan började tufft. Hade först fortbildning på jobb 1 på förmiddagen för att sedan köra till jobb 2 och jobba där till 21.00. Var mkt irritation på jobb 1 och det är väldigt mkt i huvudet just nu så när jag kom hem var jag helt slut. Jag har känt mig så stark på sistonne men nu brast det för mig. Tårarna bara kom, men ibland är det skönt att få gråta ut lite.

Jag har fixat att jobba så här i snart ett år, men att jobba så här är verkligen inget för mig. Börar 11 eller tolv alla dagar utom tisdagen och är man då ingen morgonmänniska så sover man länge, eller sitter och äter frukost en timme.  Man hinner ingenting! Det hade varit skönt att börja så sent en dag i veckan, men inte alla dagar. Jag får heller ingen ordning alls på maten då jag inte hinner hem om och äta mellan jobben och man inte är så sugen på att ställa sig och göra mat kl 10.00 på morgonen.
Jag mår inte bra av att ha det så här och tittar nu varje dag efter ett annat jobb. Jag tycker mina jobb är jätteroliga, men vill verkligen hitta ETT heltidsjobb.

Det är väldigt mycket bröllopsprat nu. Camilla och Ola gifter sig i Maj och sen blir det antagligen ett till i höst :D Jag trodde det skulle bli värre än det är eftersom jag vet hur M ser på bröllop. MEn hoppet finns där fortfarande att jag också ska få planera mitt bröllop en vacker dag! Tills dess får jag hjälpa mina älskade systrar så att de får sina drömbröllop :)

Nu ska jag hänga upp tvätt och sen köra till jobbet.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback