Utmaning

Utmaning

Utmaning!

Alla som har en blogg, och läser detta är: UTMANADE!!  
♦ ♦ ♦
Snusar du?
Nej!
♦ ♦ ♦
Röker du?
Nej!
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv? 
Ja, dock inte så komplicerad. blir Mackor med någon dricka till
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
- Nej
♦ ♦ ♦
Harr du slagit ner någon?
- Nej
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön?
- hmm, ja det har jag nog
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
- NIx.
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
- Blöder väldigt sällan näsblod
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
- Hmmm för några dagar sedan
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
-  Mina syskon
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
- Japp!
♦♦
Skriv en mening på engelska
My name is Helena
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
- Matte
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
- Matte
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
-Många, men en av dem är nog att hitta ett heltidsjobb så jag slipper alla kvällarna
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
- ingen aning
♦ ♦ ♦
Vem gillar älskar du?
Matte, familjen och mina vänner
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? 
Svart topp och en vit kofta över
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
- Jaa en del 
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
- japp, används flitigt
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
- ja, men blivit mycket bättre
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
- Att jag måste packa ner nintendo wii som jag ska ha med till jobb och sen köra.
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?
- Köra till ikea med jobbet.
♦ ♦ ♦
Vart hittade du den här listan?
- hos Malin och Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback