Sportlov

Nu är det sportlov för alla som går i skolan, För mig innebär det att mina jobbtider blir lite annorlunda. Jag tycker det är skönt att jobba på förmiddagarna för en gång skull. Idag jobbade jag 7-12.30 men ska till jobb två kl 15.00. Vi ska till ikea och se om vi hittar ngn snygg soffa. Jobbar till 21.00 och sen ska jag njuta för jag är ledig hela morgondagen!! Vad skönt det ska bli.
Idag har det blivit pulkaåkning med barnen. Kan det inte bli vår snart?? Är så trött på kylan nu!

Funderar något på att följa med Camilla och Ola och dansa imorgon. Det är Drifters som spelar så de lär ju stå och prata med dem minst en timme efteråt så isåfall kommer det bli en lång kväll!! Men det var så längesedan jag var ute och dansade och man får passa på nu när man är ledig.

Annars har jag inget alls planerat i helgen.. Både tråkigt och skönt.

Nu måste jag rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback