Nytt golv

I fredags kom jag hem från jobb och var jättetrött, men då hade Matte bestämt sig för att börja lägga nytt golv i vardagsrummet. Så det var bara att börja flytta ut alla saker. Så nu är sovrummet och köket fullt med saker. Det värsta var alla glasen. Matte har många! glas som vi aldrig använder.


En del av dem!

Så Matte och svärfar har hållt på med det hela helgen. I lördags kväll var vi i Brammarp och kollade på melodifestivalen, men fy vad dåligt det var. Jag tyckte Marie var bäst och hon gick inte ens vidare vid första uttagningen,
Igår firade vi mamma som fyllt  år och sen gick vi tjejer på bio. Vi såg revolutionary road. Den var ingen höjdare precis. Vi satt även i lilla salongen och ush vad trångt där var. Man fick knappt plats med benen.

Nu bär det snart iväg till jobb. Vi får se om det kommer några besökare ikväll, då de flesta ungdomar som brukar vara där är på läger.

Jag hoppas denna veckan blir roligare än den förra, men jag tänker positivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback