Måndag!

Då var det måndag igen och solen skiner :) man får njuta så länge det varar!
Jag har redan hunnit med att tvätta, diska och röjja undan lite, Har kommit på att jag är som mest effektiv innan jag sätter mig och äter frukost :)

Helgen har varit lugn och mysig. I lördags städade och fixade jag i lägenheten, satt fram lite ljus m.m och gjorde det höstmysigt. På kvällen var vi hos C och O och åt mat. Potatisgratäng och fläskfilé. Supergott!

I igår åkte vi till familia en runda. Jag måste ha en ny jacka! Jag har bara vinterjackor och det kan man inte börja ha redan precis. Men hittade inget. Sen körde vi direkt till svärföräldrarna som var hemkomna från Kreta. Oj vad bruna de var! Där fjäskade vi även till oss mat ;) . Var även inom farmor och farfar och sa hej.

När vi kom hem kom jag på att jag glömt mina oriflamekataloger hos C och skulle beställa på kvällen så det var bara att cykla och hämta dem. Eller rättare sagt jag cyklade och Matte sprang :)

När vi äntligen kom hem igen tände vi ljus och la oss i soffan och tittade på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback