Halva familjen på besök <3

Nu har precis mamma, pappa och E varit här och fikat. Blir inte att de är här så ofta, jag är oftare hos dem :) Alltid mysigt med lite besök.

Sitter här och kollar på hockey på tv, men Rögle spelar inte så bra just nu :(

Veckan började inte så bra då jag kom till fritidsgården och termonetern stod på 13 grader där nere och 14 grader där uppe Brrr!! Vi har haft probelm med värmen ett tag men så kallt har där inte varit. Vi bestämde för att stänga ner, så vi åkte till ikea m.m och handlade. Sen var vi även på fritidsgården i Munka och hälsade på.

I tisdags var jag på utbildningsdag. Väldigt intressant föreläsning och nyttigt att träffas alla fritidsledare, fältare m.m. Vi har så otroligt mycket att prata om när vi väl ses. Jättenyttigt!

Igår hade de fixat värmen på gården.. 22 grader, rena lyxen ju.

Nu gjorde Rögle mål!! Super! Hoppas de vinner så en glad pojkvän kommer hem sen.

Jag och mamma har Tupperwareparty den 21/10. Är det någon som vill komma så hojta till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback