Dåligt samvete

Mår inte bättre idag så ringde till jobbet och sa att jag är hemma imorgon med, bättre det och bli riktigt frisk. Då berättade hon att de hade svårt att hitta vikarie, men det löste sig.
Jobbigt att ligga hemma när man vet att de har det kämpigt på jobb,, men vad gör man.

Jag köpte den nya Sex and the city filmen igår så tänkte titta på den nu och samtidigt färglägga mina julbilder som jag stämplat upp. Lika bra att börja med julkort redan nu. Det var riktigt längesedan jag pysslade här hemma nu, har inte haft ork och lust.. men nu så...



Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

Får man se vad du presterar någongång :)

Postat av: Johanna

Mår du bättre nu kusin?

2008-10-30 @ 20:25:04
URL: http://lifeoftrulsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback