Oj, vilken dag

Idag har det varit fullt upp igen.
Den började med att jag gick och pratade med min chef. Förhoppningsvis blir det som jag vill nästa termin, men vill inte säga något förrän allt är klart!
Sen cyklade jag till mamma och hämtade potatis som hon fått av morfar för att sedan trampa vidare till jobbet.

Där var det fullt upp, många barn som var mer toppade än vanligt, föräldrarfika och mycket pyssel. vi ska vara med i en tävling på järnvägsmuseet. Man ska klä sin egen gran. Jag tror den kommer bli jättefin! Vid 16.00 kom jag på att jag inte ätit något sedan 10 , bra va? Började redan 12 och var inte hungrig när jag skulle till jobb.Annars brukar jag äta mellanmål på fritids men idag hanns det inte riktigt med. Så efter jobbet blev det hem direkt och börja laga hemmagjorda köttbullar, potatis och sås. Mumsigt! Sen diskade jag och städade undan och nu slappar jag bara i soffan!

Imorgon ska jag till min svägerska och äta frukost. Det ska bli kul. Det är ju inte ofta man bara träffas vi två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback