Fullt upp

Jag har haft fullt upp sedan jag senast skrev. Det har varit jobb, planering inför lördagen m.m.

Nu har jag precis kommit direkt från mitt ena jobb till det andra och tar nu en lite paus och får i mig ngt att äta. Det första jag gjorde var att starta värmefläcktarna. Förra veckan hade vi 12 grader på nedanvåningen och 15 på ovanvåningen så vi körde iväg och köpte värmefläcktar då vi var trötta på att inget hände och på att gå och frysa. Så nu är här lite varmare iallafall :)

I lördags var  jag först och hälsade på farmor och farfar och sen gick jag en runda med svärmor och svärmormor(kan man skriva så? :) På kvällen var vi hos Karin och Fidde och åt 3-rätters middag. Var verkligen jättegott!!  Vi hade även lite avskedsfest för Cilla och Lina som just nu nog sitter på ett flyg någonstans. De åkte i natt och ska vara borta i 4 månader. Jag har nog inte riktigt fattat det, men 4 månader kommer gå otroligt fort!!

I söndags sov vi länge men sen rensade jag där hemma och efterdet bakade jag kanelbullar *mumsigt*.Gjorde även en vetelängd som Matte tog med sig till jobbet i måndags. Hade jag vetat hurt mkt kakor de hade på firman hade jag aldrig skickat med dem :)

Sitter och funderar hur jag ska göra med jobb m.m nästa termin. Har en del att välja på, lite för mkt känner jag, Och vågar jag chansa? Men det löser sig nog!

Nu ska jag göra pizzabullar!
/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback