Vakna upp med ett leende

Det är tredje morgonen nu som jag vaknar upp med ett leende på läpparna och vet egentligen inte varför. Är väll bara allmänt lycklig nu och dagen blir så mycket bättre om man vaknar upp på rätt sida!

Gårdagen var bra, jag tog en promenad med mamma och åt sedan lunch där. Sen var det jobb från 13.00-21.00. Idag ska jag också snylta lunch av mamma, blir så när man jobbar så nära dem. Men jag klagar inte, mammas mat är alltid godast :D
Bara 3 timmars jobb idag, skönt. Ikväll hoppas jag det blir mys med pojken!

Nästa onsdag ska vi troligtvis fotograferas av Emelie
www.emelieohlsson.blogg.se Jag vann auktionen som hon hade om en fotografering. Hon är grymt duktig och jag ser fram emot det! Att jag skulle få med Matte trodde jag inte men jodå :) hoppas på fint väder och  många fina bilder. Gå in på hennes sida och titta på alla bilder! Men jag varnar er har man väl börjat kan man inte sluta!

Nä nu ska jag köra hem till mamma och pappa, Min cyckel har gått sönder så får ta bilen!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malhin

Hej hej vännen!

Skönt att läsa att allting är bra med dig...Var är det du jobbar nu?
Kanske kan ta en fika ihop, du jag och melissa en dag? Hade varit skoj att träffas..
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback