Mors dag!

Idag är det mors dag och jag känner att jag vill hylla min underbara mamma lite extra idag! Nu på äldre dagar har hon faktisk också blivit en väldigt bra vän. Jag kan erkänna att jag kan prata om nästa allting med mamma =) Hon finns där alltid för en. När man mår dåligt är hon där och stöttar och peppar en och när man är glad gläds hon med en! Hon ställer alltid upp!

Mamma, Jag älskar dig!


Helgen har gått fort som vanligt. Igår blev det en sväng på väla för att sedan åka och fira L som fyller 20 år idag! Grattis min vän! Kvällen blev kanske inte som planerat då värdinnan somnade lite tidigt, men det är sådant som händer =) Det var trevligt med härliga personer och god mat och dricka!

Idagsov vi lite för länge då min mobil stängts av och när jag sedan satte på den gick inte klockan rätt, så vi trodde klockan var halv 10 när hon istället var halv 12, ojdå! Men efter en dusch var vi pigga igen!  Vi precis varit i vejby och firat svärmor och nu ska vi snart och fira min mamma! Vi ska grilla *mums*!

Fira nu era mammor ordentligt, det är dem nog väl värda!
Skänker en extra stor kram till mamma och en till L som fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback