Då gör vi ett försök till

Då var det dags igen att försöka börja skriva här. Ibland känner man inte alls för att dela med sig av sina tankar men ibland så känner man att man behöver skriva av sig lite.

Idag är jag hemma från jobb. Vi var på smörgåsbord igår och det tålde nog inte min mage, ajaj.

Helgen har gått alldeles för fort som vanligt. I lördags var Jag, en från styrelsen och 5 tappra ungdomar på fritidsgården och rev discobåset. Pingisrummet ska nämligen renoveras i sommar. Det gick ganska snabbt och sen satt jag och ungdomarna och pratade en halvtimme innan bilen rullade hemåt.
Sen bar det av till Vejby för att hämta Å  för att åka och titta på fotboll. Hann bara se första halvlek sen hem och fixa till sig för att sedan åka till Mobror A och fira han för att han fyllt 50. Med andra ord en hektisk dag!

Jag hade riktigt trevligt på kvällen med nära och kära. Jag håller absolut inte med dig, jag tycker vår släkt är underbar! och att det är fler med mig som känner likadant är skönt att veta!

Igår blev det ännu mer kalas med släkt men denna gången på M´s sida. A fyllde 30 och G fyllde 75. God mat och trevligt sällskap även här.
sen blev det mys hela kvällen vilket vi verkligen behövde då vi knappt setts något alls på hela veckan!

Nu är det måndag och en ny vecka. Bara 2 veckor kvar sen stänger vi fritidsgården för sommaren. Ska både bli skönt och vemodigt. Nu har man träffat ungdomarna 3 dagar i veckan i 2 terminer ochså ska man inte få se dem på hela sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback