Blommor,stranden och mycket skratt

Gårdagen var en bra dag!  På jobbet var det toppen! Vi cyklade med barnen till stranden där de fick leka av sig. Det var underbart väder och allt gick jättebra :D

När jag kom  hem lagade jag mat och sedan började jag göra bordsdekoration av blommorna jag köpt på torget på förmiddagen. Matte satt och tittade på och blev sugen att göra en han med :) och den blev faktiskt helt okej!


Vi är inga proffs direkt ;)

Sen packade vi fikakorg och åkte till stranden och mös! Igår var en helt flumdag för mig och Matte, så mycket har jag inte skrattat på länge! Man mår så bra av sådana dagar!

Fotograferingen gick bra och vi fick ju perfekt väder! Emelie var hur trevlig som helst och fick en att känna sig hyffsat avslappnad. Inte så lätt att vara helt avslappnad framför en kamera precis. Nu väntar jag spänt på att få se bilderna!

Ikväll blir det Bowling med kollegerna på mitt ena jobb och imorgon blir det Liseberg med det andra jobbet . Phu om det ska bli 30 grader varmt, kommer bli svettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback