En underbar vecka på Rhodos!

Då var vi hemma från en helt fantastisk vecka på Rhodos. Vi kom hem vid ca 5 inatt tror jag och jag vaknade redan kl 11.00 i förmiddags så jag är supertrött nu!
Tänkte sammanfatta veckan så här:

Veckans bästa:


 

*Solen och värmen
*Familjen
*Stranden och de sköna solstolarna
*Havet och poolen
*Hotellet och den trevliga personalen
*All go mat och trevlig personal på restaurangerna
*Havsutflykten och att få bada i havet från båten i det klarblåa vattnen där man såg ända ner till botten
*Att jag har varit så duktig på att smörja in mig och därmed inte bränt mig men ändå blivit brun D
*Alla mysiga kvällar med kortspel m.m
*De fina kläderna jag köpt
*Att bara ha kunnat slappa
*Restaurangen vi åt på i Gamla stan
*Att jag inte fick ont i öronen när flyget landade på hemvägen
*Inget internet/dator. Det har faktiskt varit otroligt skönt.(Och vart sitter man direkt när man kommer hem? :)
*Mycket mer som jag inte kommer på nu

Veckans sämsta:
*Alla mygg!, Vet inte hur många bett jag har men många är det!
*Alla som försökte tjaja på oss att vi skulle äta hos dem i gamla stan. Kvittade vart man gick.Jag blev tokig,
*Landingen på väg dit. Sprängde så i öronen att tårarna kom.
*Alla skador: E´s finger, F´s höft och tå, och mamma som ramlade två gånger.
*Att jag blev full på ett glas rött vin och en snaps ossu. Jag skämtar inte, helt sanslöst!


 

Veckans klantigaste:

*F som badade med sina solglasögon och sen risste på huvudet så de trillade av och var spårlöst borta.
*Mamma som backade rätt in i en kaktus


 

veckans läskigaste:

*Killen som gick runt och sålde munkar och sa Chokolaate på ett verkligen sliskigt sätt,
*Cafet/baren som vi gick till när vi var sugna på glass, var bara vi där och det var verkligen skabbigt, Att vi inte blev magdåliga är bara ett under. USH! Fast har haft rätt kul år det efteråt.

 
Veckans roligaste:


 

*Alla E's och F's försök att ta sig upp på luftmadrasserna i poolen
*Choklad, chocklad och choklad
*Cheese
*Alla skratt på restaurangen i gamla stan




Som sagt, det har varit en JÄTTEbra vecka och det känns lite surt att vara hemma nu, men nu är det bara att ta nya tag!
Tack till alla er 8 som gjorde att veckan blev så bra som det blev!

Nu är det snart dags för ekebofestivalen. Vilka ska dit och vilka dagar?
Skriv gärna en kommentar så jag vet vilka om läser!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blev faktiskt duktig på att komma upp på luftmadrassen i slutet. Och du glömde veckans fegaste.

2008-06-30 @ 21:04:20
Postat av: Malhin

Va fina ni blev på bilderna... Jätte söta... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback