Idag är ingen bra dag

Idag är ingen bra dag då jag känner mig deppig och nere. En del av det beror på att jag är så uttråkad. Skulle egentligen jobbat mer  än 50 % denna veckan vilket jag tyckte var skönt. Blir så rastlös av att bara vara hemma, men eftersom vi har så lite barn så minskade vi på timmarna igen. Jag ser inte ens fram emot att ha semester nu i två veckor. M jobbar ju och jag har inget planerat alls. Vill bara bort! Var inne på att åka med C och O till Malung och dansbandsveckan nästa vecka men har kommit fram till att jag nog inte har råd, iallafall inte hela veckan.

Jag måste ta tag i detta nu!! orkar inte må så här!

Har precis varit i stan en runda. Skulle egentligen inte ha ngt speciellt men det var skönt att komma iväg lite. Köpte blommor till mig själv, älskar levande blommor!

I måndags var vi och firade kusin M som fyllde 20 år. Det var trevligt. Senare på kvällen skulle mamma förklara ngt om en tupperwaresak som hon fått och hon gjorde väll ngt som killarna tolkade som ngt annat för helt plötsligt satt 4 killar och skrattade så de grät, och de kunde inte sluta heller :) svårt att lista ut vad de tänkte på ju ;) kan väll erkänna att jag skrattade en del jag med. Sådana skrattattacker är så underbara, man känner hur hela kroppen mår bra!

Nu ska jag snart iväg till jobbet, tänkte cykla dit en halvtimme innan då L-A är själv annars. Hoppas barnen kan få mig på bättre humör och pigga upp mig lite!

Jag älskar dig M, hoppas du vet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback