Svårt!

Nu sitter jag och försöker välja ut vilka av Emelies bilder vi ska beställa på oss. Detta är inte enkelt. Där är så många fina! Men man kan ju inte ha hela lägenheten full med kort på sig själv ;)

Denna veckan har varit en lugn vecka på jobbet, har haft 5 barn som mest. Men det blir lätt långtråkigt. Nästa vecka blir vi många igen så då blir det fullt upp!

Fick reda på en sak igår som gjorde mig väldigt besviken.Jag är inte arg bara besviken och tycker det är tråkigt, men det lugnar nog ner sig om några dagar. Jag hade en  deppig dag igår och detta var lite droppen över i:et.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad har nu hänt? Vi får nog ta ett snack sen så jag får reda på vad jag missat när jag varit borta.

2008-08-04 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback