Malung 2008

Ja, då var jag hemma från Malung igen! Vilken skön och underbar vecka det har varit!
Jag har träffat underbara människor som sprider sådan enorm värme och kärlek! Vilken gemenskap! Camilla och Ola hade pratat mkt om Hans och Ingegärd innan, men vilka människor.. De är i 50 års ålderna och så positiva och glada. De har lätt blivit mina förebilder. Morgonkramen av Hans var obligatorisk och frukosten utanför tälten likaså!

Alla var så positiva, Även om värsta regnskuren kom var där inga sura miner!

Det har blivit mycket dans och mycket cyklande. Och jag har frysit en hel del..fy sjutton vad kallt där ha varit! Man har svettats när man dansat och sen har man gått ut och skakat för det varit så kallt. Inte så konstigt att man ligger här hemma i soffan och är dunderförkyld nu kanske.

En Dag åkte jag, T,E och I till sälen och tittade hur där såg ut på sommaren. Där var jättefint! Jag är glad att jag har lärt känna er bättre tjejer!!

Jag hade lätt kunnat tänka mig att stanna där till på söndag men hade bestämt att jag skulle åka hem med T och P igår och efter en hel del problem med bilen kom vi iväg. Och jag måste säga att det var rätt skönt att få krypa ner brevid M inatt och få sova i sin egen säng!


Veckans:
Bästa:
All kärlek och värme från folket där och alla underbara danser
Sämsta: Vädret och att det varit så himla kallt
Rekord: Hur många man får plats på en filt. Jag tror vi var 10 st igår när vi skulle titta ¨på Drifters i Grönlandsparken
Bästa Foxen: Var med Uppsalakillen och med Bengan.
Bästa buggen: Var nog dubbelbuggen med Camilla och Bengan. Där var så mkt folk där inne då så jag tänkte att detta kommer inte gå, men vi dansade inte in i en enda. Helt otroligt! Kul hade vi!
klantigaste: Theres som backade över väskan med sprit. Det sjuka är att flaskorna klarade sig men inte väskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback