Fuktskadad!

Min mobil började strula för ett tag sedan då den bara stängde av sig själv hela tiden. Jag skickade in den på reperation och fick tillbaka den några veckor senare och då står där att den är fuktskadad och att det inte går att göra ngt åt!

Fuktskadad!! Jag kan inte minnas ngngång att där kommit fukt på den och jag svettas ju nästan aldrig så det kan inte vara det. Jag fattar inte. Jag har bara haft den sedan i november så jag har 1 år och 4 månader kvar som jag ska gå och betala för denna!!

Ringde Telenor idag men de kunde ju så klart inte göra något. Som tur är har jag kvar min gamla mobil men det är surt att gå och betala för den andra.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tvivlar starkt på att det kostar något att skriva ut dom, med tanke på att du själv väljer vart den ska komma ut. Visst är dom fräcka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback