mysig helg

helgen blev lugn och skön som jag hoppades på.

Lördagen började med att Matte väckte mig redan halv 8. Han hade varit på firmafest på fredagen och hade sagt att han skulle vara nykter då han skulle upp och jobba på lördagen. Men det visade sig att han hade druckit iallfall så jag fick köra han till jobbet. Men det var bra för då fick vi hem hans bil med.

Sen vet jag ej vart dagen försvann. Gjorde mitt pepparkakshus, dock fick jag stressa med det så blev inte riktigt nöjd. PÅ kvällen åkte jag hem till mamma och pappa. Jag Elin och Karin gjorde mat och tittade på mamma mia,

Igår vart jag och Camilla ute och gick en lång runda och sen kom hon på den underbara att vi skulle åka till väla, Fick med mig Matte med. Men oj vad där var mkt folk. Lite julklappshandling blev det iallafall.

När vi kom hem städade vi och sen kom Amelie och så kollade vi på Wallander.

Idag började jag jobba kl 11.00. Vi har börjat vara på skolan när ungdomarna har lunchrast för att lära känna dem och locka dem till fritidsgården. Idag hade vi med vårt guitarHero. Det var populärt.

Sen skulle vi köra och köpa guitar Hero world tour till playstation 2 men det var verkligen slut överallt!! Får se om det kommer in i slutet av veckan. Ikväll har det varit fler ungdomar på gården kul! Det är lite roligare att jobba då.



Åsa ville att jag skulle lägga upp några av mina julkort. Jag har inte haft ngn inspiration alls på sistonne men några har det blivit.

            

Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

Heh tackar :) de stämplarna med tomtar som du använt tre gånger de har jag oxå :P :)



Allt bra annars?

Postat av: Karin

Fint pepparkakshus!

2008-12-09 @ 12:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback