28 December

Då var julen över. Orkar inte berätta om hela nu men det har varit väldigt mycket mys med både min och Mattes familj. God mat, mycket spel och kortspel, skratt m.m. Det har även varit mkt kärleksprat då Camilla och Ola förlovade sig i onsdags och så fick vi reda på att Mattes andra bror Tobbe och Åsa väntar smått :D Stort grattis till er alla! Är så glad för eran skull!

Jag ser tillbaka på julen 2008 med ett leende på läpparna.

om 6 timmar kör jag och Matte till Sälen. Det ska bli riktigt skönt att komma iväg lite. SÅ nu är det hög tid för mig att gå och lägga mig. Matte sover redan.

God fortsättnig på er alla!

Många varma kramar




Kommentarer
Postat av: lina

vad julmysigt det lat! Jag skulle vilja ha varit med och julmyst, men vi far kora dubbel styrka pa det nasta ar! jag onskar dig varldens basta 2009 gumman! Saknar dig! Manga kramar!

2009-01-04 @ 01:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback