Så var det helg igen!

Denna veckan har gått otroligt fort. Det har varit bra dagar på jobbet! Annars kan jag inte komma på så mycket jag har gjort, som sagt veckan har bara sprungit iväg.
I
går jobbade jag halv 7 till 11. Jag tycker det är skönt att börja tidigt och därmed sluta tidigt, då har man ju hela dagen framför sig. Det var verkligen fullt upp på jobbet igår. Vi har otroligt krativa barn på fritids och igår var en riktig pysselförmiddag, vilket också innebär att alla drar i en och vill ha hjälp. Jag hade gjort en kopp te till mig men när jag skulle gå hem kom jag på att jag tagit en klunk ur den bara :) men sådana dagar är roliga!

Sen åkte jag hem och ringde några samtal för att sedan sätta igång att baka och rensa i garderoben.. Och vart tog eftermiddagen vägen? Helt plötsligt var kl 16.00. Jag körde till firman och där tvättade jag och Matte våra bilar. Så nu är de rena och fina igen :D
På kvällen gick vi ner till stan en runda och kollade på fyrverkerierna men var hemma redan vid 23.30

Ikväll blir det fest igen. Vi ska sitta ute i tält så vad ska man ha på sig??? Jag vet ju hur lätt jag fryser men man vill ju ändå vara lite finklädd. Egentligen är jag inte alls festsugen men jag försöker tänka positivt.

Jag har inte mått så bra på sistonne,.. Känner att jag börjar komma in i en depression, men jag försöker ha så mycket att göra som möjligt och tänka på annat, Jag orkar inte må dåligt. Vissa dagar hjälper det men vissa dagar blir det för mycket. Men det är en liten bit på väg iallafall.

Jag längtar tills jag börjar jobba heltid igen då man kommer få annat att tänka på. Det värsta är att då börjar jag jobba kväll, hockeyn börjar och M har träningar och matcher och jobbar lördagar. Vilket innebär att vi typ ALDRIG kommer ses. Jag hoppas vi fixar det, men det vi behöver nu är knappast att ses mer sällan iallafall. Men det löser sig nog, man får ta vara på den tid man har tillsammans.

Nej nu väntar en hel hög med disk på mig *suck*

Kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback