Onsdag

Då var det redan onsdag. Måndag och tisdag har vi haft utbildings/planeringsdag på jobb. Föreläsningen i måndags var ingen höjdare men den igår varhelt okej, alldeles för lång bara! Igår hade vi även fritidsmöte med föräldrarna. Det har blivit två långa dagar på jobbet, men jag märkte att jag mådde bra av det. Man blir så slapp av att bara jobba halvtid.

Det är först nu jag känner att jag verkligen börjar komma in i jobbet! Lärt sig alla rutiner, vet var de flesta sakerna finns, lärt känna kollegerna mer m.m

Nu längtar jag även till på måndag när jag börjar jobba på fritidsgården igen. Ska på utbildningsdag och Kick off  med kultur och frititd på fredag, kan nog bli trevligt. Så nu blir det att vi åker till Högsäter på lördag istället, Ser fram emot det, ska bli skönt att komma iväg lite!

Dags att cykla till jobbet! Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback