mys med syster

Idag har jag jobbat, dagen gick snabbt idag, hade mycket att göra. Nu ikväll har jag och Elin varit och ätit på kinarestaurang, så nu är man proppmätt.. sen var vi och shoppade lite, affärerna hade öppet till åtta idag eftersom det var sommratorsdag.

Denna veckan har varit allmänt jobbig, har kännt mig trött och deppig... det har inte varit bättre av att man vetat att syrrorna och vännerna har varit på dansbandsveckan i Malung, jag hade också velat vara där, men valde Mallorca istället.. för sova 9 st varav 7 killar i en husvagn... nja,,speciellt inte eftersom M inte ville med,, hade känts dumt,,,men de verkar ha haft kul där i allafall..

Som tur är har det hänt mkt i veckan. T är nere nu så i tisdags var vi och spelade minigolf i Torekov och i går var vi och firade C. Imorgon blir det danskesjön där Tomas och Tommy Roos spelar,,, hoppas bara på fint väder.

Om tre veckor bär det av till Mallorca.. det ska bli otroligt skönt!!! Bara komma bort. Känns tråkigt nu när C och L är iväg... Känns som att man bara har syrrorna och M här hemma... men jag vet att jag får skylla mig själv.

skönt med lite sol denna veckan, man blir så mycket piggare då!

Nu ska jag gå och vara social med syrran och hoppas på att må bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback