Träning

Igår var jag och Matte på kiboxen på friskis och svettis,var en ny ledare igår. Saknade J lite, men det är nog bara för att man är så van vid henne nu. Det värsta är att jag kan verkligen inte titta på Matte i speglen för då börjar jag bara skratta. Han är verkligen kass på de olika stegkombinationerna.
Får se om man får någon träningsvärk, förra veckan hade jag riktigt mycket!

Kvällen igår var även väldigt mysig. Nu när han inte tränar så mycket så får vi några helkvällar ihop iallafall :) det behöver vi!

Här kommer en dagens lista:

*Träna lite wii fit
*duscha
*vika tvätt
*Gå till statshuset och hämta våra affischer till gården som vi tryckt upp
*Jobba 12-16.30 på fritids
*16.45 vara i Strövelstorp för att sedan köra med våra ungdomar till ungdomsmottagningen på studiebesök
*jobba till 21.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback