Förlovning!

I lördags förlovade Karin och Fidde sig. Karin visste inget och det hade visst varit väldigt romantiskt.
Så som det ska vara med andra ord :)
Jag är så otroligt glad för er skull och jag tror verkligen på er! Ni stöttar varandra verkligen i allt!

Det får en att fundera en hel del igen. Kommer det någonsin hända mig? Jag och Matte ser så olika på framtiden,jag har alltid velat gifta mig, ha hus och barn men helt plötsligt får man börja tänka om. Älskar man verkligen varandra så tror jag det kommer fungera. Jag hoppas och tror vi kan mötas på halva vägen iallafall.
Jag älskar dig och tror på oss!


Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

grattis till dom! Nu kan du se vem som vann tävlingen på min blogg!

Postat av: Ulrika

Åh vad romantiskt med förlovning o allt. Minns själv den dagen som om det vore i går fast att det nu är..få se nu..10 år sedan =D



Vill oxå tipsa om ännu en kulig tävling hos mig!



Ha en jätte bra dag!



Kram

2008-11-10 @ 12:38:43
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback