Svar på den cirkulerande utmaningen

Svar på den cirkulerade utmaningen

Såg denna på kusinens blogg och tänkte svara på den här.. Vill ni också göra det, lägg gärna en kommentar så jag kan läsa om er och lära känna er bättre :)

När gick du upp idag? 08.00
* Diamanter eller pärlor? hmm pärlor tror jag
Senaste filmen du såg på bio? oj, herregud, det var hur längesedan som helst, kommer faktiskt inte ihåg.
Favorit TV - program? Tittar så sällan på tv nuförtiden, men inredningsprogram, dokumentärer och Anna Phil
Vad åt du till frukost? Thekaka med hemmagjord tonfiskröra
Vad är ditt andranamn? Marie
Din favoritmat? Kyckling i alla dess former
* Vilken mat gillar du inte? En hel del bla Ärtsoppa m.m
* Vilken är din favorit - CD för tillfället? Just nu går radion varm.
Vilken bil kör du? Peugout 206
* Vilken är din favoritmacka? En god äggamacka med kaviar på
Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Folk som tror att dom vet allt och kan allt
Vilka är dina favoritkläder? just nu är det nog uppvikta jeans och ngn snygg topp
Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Det spelar inte så stor roll vart bara jag får åka med dem jag tycker mest om! Om några veckor bär det av till Rhodos med Sambon, syrrorna, Fidde och mamma och pappa.
* Favoritklädmärke? Gina Tricot för att där är billiga och snygga kläder och MQ för att de har snygga kläder.
* Var vill du dra dig tillbaka? Ingen aning.
* Favorit tid på dagen? På vardagarna är det nog mella 21.oo-23.00 när både jag och M är hemma, men även på förmiddagarna när jag får lite tid för mig själv. På helgerna är det på morgonen när vi kan ligga kvar i sängen och bara snacka.
Var är du född? Ängelholm
Vilken är din favoritsport att se på? Friidrott eller hockey på tv när Sverige är med, Fotboll när VIF spelar ;)
Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola
Fotboll eller ishockey? Hockey
* Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Inget av det? =) Är nog mer morgonmänniska än nattuggla i så fall
* Pedikyr eller manikyr? Helt klart manikyr. Har bara inte tålamåd att fixa med det själv.
Några spännande nyheter att berätta för oss? Inte vad jag kommer på, dagarna rullar på sm vanligt.
Vad ville du bli när du var liten? Frisör 
* Bästa barndomsminnet? Man har ju så många! Men de bästa är nog ändå när alla barn på kvarterer samlades och lekte dunkgömme m.m
* Varit i Afrika? Nej
Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej inte vad jag kommer på.
Varit med om en bilolycka? Nej som tur är.
* Favoritdag i veckan? Lördagar helt klart!
* Favoritblommor? Jag älskar rosor
Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Kinamat helt klart!
Äger du en cykel? Ja
Vem fick du senaste mailet från? La Redoute Jippi!
Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Jag handlar aldig på kredit och vill inte göra det heller.
* Läggdags? 22.30-23.00 När Matte har tittat klart på sporten ;)
Senaste personen du delade en middag med? Matte, Vi åt kycklinggratäng på vår varma balkong 
* Vad sysslar du med just nu?  Sitter här och bloggar och ska snart fixa till mig för att gå ner till stan och köpa presenter till M och E. Sen jobb 12.00-18.00
Favoritfärg? Brun, vit, ljusblå/turkås
* Hur många tatueringar? Ingen, men vill ha när jag hittar rätt motiv

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag åt oxå tekaka med tonfiskröra :)

2008-06-04 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback