Utmaning

Utmaning


Jag har blivit utmanad av Malhin och ska fortsätta utmana!

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i
deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

* Bädda sängen
* Rensa undan lite i lägenheten
* Packa upp det sista från resväskan
* Hitta på något kul med syrrorna
* Titta på bio, Mamma mia.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Jag bodde nästan i stallet. Allt handlade om hästar.

Ställen du bott på?

* Södra utmarken, Ängelholm
* Markaryd
* Strömsnäsbruk
* Ängavången, Ängelholm (nutid)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

* Betala av alla lån och köpa ett hus
* Betala föräldrarnas och systrarnas lån och även ge dem lite pengar
* Skänka pengar till bra organisationer
* Resa till alla de resemål jag alltid önskat...
* Invenstera för framtiden

Jag utmanar:

* Johanna
* Jessica
* Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback