milimetrar

Jag gick ut och satte mig på balkongen men kunde inte sitta där mer än 5 minuter. Där var milimetrar i massor! Att så små djur kan klia så mycket. ush!

Nu är mina 2 semesterveckor slut. De har gått otroligt fort men det har varit sköna veckor och lite sol har man också fått!  Helgen har varit helt underbar.

I torsdags städade jag först hela lägenheten och tvättade en maskin tvätt sen körde jag och E till farmor och farfar där C redan var. Vi gick en runda med Truls och Ebba (Mattes brors hund) och sedan fikade vi hos farmor och farfar. På kvällen cyklade vi till stranden och fikade, men även där var milimetrar så vi blev inte där så länge.




På fredagen kom Elin till mig och åt frukost och sen gick vi till stan och shoppade lite och åt glass, sen åkte vi hem till mamma och pappa och la oss i trädgården och solade. På kvällen grillade vi och sen blev det Helsingborgsfestivalen en runda påkvällen. Var väll sådär. Där är ju sååå mycket folk.

Lördagen började med att Matte hade fotbollsmatch så jag var med och tittade. De vann med 6-0. Solbränd blev jag med.Hade solgladögonen på hela tidenså man fick ju snygga märken efter dem. Sen var det snabbt hem och handla och äta för att sedan träffa vännerna för en brännbollsmatch och sedan grillning. Svettigt men roligt var det!

Sen hem och duscha och fixa till sig. Hade lite förfest här innan vi gick(läs sprang) till tåget och hann precis med det. Kul dag som slutade lite olyckligt men det löste sig som väl var!

Igår sov jag länge, var på stranden en liten stund och sen var vi och kolla på "cykelakuten i Haradal" i Hembygsparken!

Nu hoppas vi på att vädret håller i sig! Nu ska jag fixa något att äta och sen cykla till jobbet!

Var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback