Förkyld!

Nu är jag trött på att vara förkyld, Varför ska man alltid bli dålig när man har semester?
hmm.. De hade lovat fint väder idag och så kollar man ut och vad ser man? Moln, moln och åter moln. Jag som var sufen på stranden idag. Jag och syrrorna tänkte hitta på något kul eftersom alla är lediga, frågan är bara vad? Eventuellt blir det ett besök hos Flickorna Lundgren där kusin M jobbar. Där är bara så fruktansvärt dyrt.
Ikväll blir det iallafall bio. Vi ska titta på Mamma mia. Undrar om den är lika bra som musikalen var.

Nu ska jag messa M och se om hon jobbar idag.
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Synd att ni inte kom igår ;/ Håller med dig om att det är väldigt dyrt, hehe! Vi hörs!

2008-07-23 @ 10:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback