Krasslig

Fick ont i halsen i lördags och sen bröt förkylningen ut.,inte kul. Har dock klarat mig så bra att jag kunnat jobba vilket varit tur då min kollega är hemma och är sjuk.

I lördags samlades vi några vänner här och spelade kubb. Det var ju så fint väder så då får man passa på. Sen gick vi in och spelade spel och tittade på film.

I söndags körde Matte mig och E till väla för han skulle spela match i Ödåkra. Hittade riktigt mycket så nu har man uppdaterat sin höstgarderob, bara jacka som fattas!

På tal om fotboll så tycker jag riktigt synd om Matte. Han blir avstängd till den 18 september får det röda kortet han fick för några veckor sedan. Tycker det är lite väl länge!

Annars i veckan har det bara varit renovering och inhandling till fritidsgården. Ikväll ska vi försöka ställa ordning allt. Jag tror det kommer bli bra när det väl är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback