Härlig helg!

Helgen har verkligen varit superhärlig!
I lördags träffades jag och Elin i stan för att shoppa lite och ta en fika. Efter ett tag kom även Matte dit så han också fick handlat lite :)

Sen gick vi hem och fixade mat, och vila ett tag för att sedan köra hem till mamma och pappa. Matte gick till hockeyn och jag och Elin mös med en film :) När hockeyn var slut gick vi och mötte Matte och sen gick vi en runda med Truls.

Igår var det det traditionella smörgåsbordet med släkten. Trevligt, men tyckte inte maten var lika god som den brukar vara. Mätt blev man iallafall. Sen skulle alla kusinerna ställa upp sig som vanligt och så fick vi den vanliga julklappen av Morfar. Sen tycker han att de ska hurra för oss för att vi har växt till oss.. ehh vad var det där??hehe Söta morfar!

På slutet skulle vi gå och leta efter dem små (små kan man inte kalla dem längre, de fyller ju för sjutton snart 18!!). Vi hörde pianospel, men Matte sa att det kan inte vara dem som spelar så bra, men jodå. Det var Louise och Lina som satt vid pianot! Ni har en given plats vid pianot på fester och bröllop framöver ;)

När vi körde hem körde vi inom Vejby och tänkte bara stanna där ett litet tag men när vi kom till svärföräldrarna var hela familjen Wulff där, så jag klämde i mig lite mer glass och maränger :) Sen gick vi till Mattes bror och spelade BingoLotto. Det blev verkligen en mysig dag med nära och kära!

Nu ska jag hänga upp tvätt!
/Helena

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kikar in och läser lite i din blogg.

Ha en bra dag!

Postat av: Johanna

Vad trevligt att ni hade kul på smörgåsbrodet - utan mig! :)

2008-11-18 @ 11:25:31
URL: http://lifeoftrulsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback