Grisfest, Ullared och några kronor fattigare

Skrev nyss ett långt inlägg som försvann *suck*. Jag har haft fullt upp hela veckan så därför har det inte blivit något bloggande.

Jag var på grisfest i lördags. Jättegod mat och trevligt folk. Träffade en gammal klasskamrat som jag inte har pratat med på jättelänge. kul!

I måndags var det en lång dag på jobbet då vi hade utvärderingsdag och sen var jag på tupperwareparty hos moster B. Det var trevligt men jag blev 800 kr fattigare!

I tisdags jobbade jag länge, sen var det hem och fixa till sig för att sen åka till västerhagen för första gången i år! Där var lika kul som alltid. Jag och Camilla dansade dubbelbugg med en kille och det gick helt okej, men det var nog för att han förde så bra :D
Somnade kl2 för att sedan gå upp 8 för att jobba till 14.00 för att sen åka till Ullared och där blev man 3000 kr fattigare *suck' jag som tyckte att jag inte köpte något alls. Så lite folk som där var igår har där nog aldrig varit när jag varit där. Om det var för det var fotboll eller innan löning vet jag ej,  men vi kom fram till att det var bättre att åka den tiden än att vara där när de öppnar.

Idag har jag varit ledig. Mamma,pappa och Elin var här och åt frukost i morse och Elin är fortfarande kvar här. Nu ska jag städa och tvätta så det man vill ha med sig till Rhodos är rent. Snart bär det av! Det ska bli superskönt.

Glad midsommar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback