Fredag igen

Ja, då var det fredag igen.Det känns som att det är måndag och fredag hela tiden, de andra dagarna bara flyger iväg. Jag tycker det är skönt att veckorna går fort nu, fram till april/maj iallafall. Denna tiden på året är så tråkig.

Det har även denna veckan varit. Nu har jag och Matte en sådan period igen när vi aldrig ses. Jag jobbar Mån,ons,fre kväll och han tränar tis, tors. Så då ses vi bara en timme på kvällen. Och imorgon jobbar han, sen match direkt och sen festa med fotbollen och på söndag är det hockey. Jag är inte bitter NEJ DÅ! *SUCK* plus att han åker till spanien på onsdag och är borta till nästa måndag,, När ska vi ses???

Igår var det meningen att jag skulle träna step. Jag var sugen på det hela dagen. Men sen började det ju snöa!! vILL JU HA VÅR NU!  Så då orkade jag inte skrapa rutorna på bilen, och cykla var inte kul i det vädret. Så jag gick och solade istället. Vad skönt det var! Sen tränade jag en stund på wii fit här hemma.

Helgen verkar inte bli så kul. Har ingenting planerat alls! Måste iallfall komma ut och träffa lite folk. Sitter hemma ensam alldeles för mkt!

Nu ska jag köra till blomsterlandet och köpa blommor och sen är det jobb från 12.00-22.30 jippi!

Ha en bra helg och var rädda om er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du ska ju fika med mig iallafall. Kram

2009-03-13 @ 13:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback