krossade ägg, dans och promenad

I fredags var jag som sagt ledigt. så skönt! Jag och mamma var på maxi och handlade och jag lärde mig scanna. Vad smidigt det är! Jag trodde jag skulle få avstämning eftersom det var första gången, men jag klarade mig från det!
Jag körde och lämnade mamma och sen körde jag hem till mig, låste bilen och började bära mina två pappkassar,, Men jag hade nog packat den ena för tungt för kras sa det! Jag kollade på marken och där la fullt med matvaror ich krossade ägg!! SUck!! skulle man skratta eller gråta? Jag bestämde mig för att skratta åt det..så det var bara att packa om det och sen torka av allting eftersom allt hade fått ägg på sig.

Sen kom Camilla och hämta mig så gick vi med Trulle en runda vid hembygdsparken och sen körde vi och fikade i stan *mumsmums*. Vi hann även med att kolla på vigselringar. Oj var många fina där är!!

På kvällen bestämde jag mig tillslut för att åka med och dansa.. Man vet aldrig vilket danshumör man är på innan man väl kommer dit men jag märkte rätt snabbt att det skulle bli en rolig kväll.. Drifters är såå härliga..
www.drifters.se kunde inte kolla på Mattias (trummisen) när jag dansade för han försökte bara få mig att komma av mig :D
De slutade spela vid halv 2, men sen satt vi och pratade med dem medans de jobbade och plockade bort allt från scenen.. Ush vad tråkigt det måste vara att göra det så ofta. Halv 4 var det klara och Therese och Jonas körde hem mig och Camilla och Ola åkte med i bussen eftersom Drifters hade bestämt sig för att sova hos dem! Tack för en trevlig kväll!! Vi ses nästa söndag igen!

Igår hade jag tänkt att bara slappa och städa lite då här ser ut som kriget. Men precis när jag kommit upp ringde pappa och frågade om jag skulle med och gå en runda vid Vejby, så det gjorde jag. Det var ju underbart väder! 2 timmar var vi ute så sen var jag helt slut när jag kom hem. Jag sov medans Matte kollade på hockey och så hade hela den dagen gått.. Blev mys på kvällen med melodifestvialen och wiispelande.

Nu har jag precis suttit och chattat med mamma på msn.. Känns konstigt att sitta och prata med henne där, hon som har hafts så svårt med datorer innan :)

Oj vad mycket text det blev! Hoppas ni orkat läsa.. Nu måste jag få ngt gjort här hemma!
Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Johanna Trulsson

Sett att du blivit utmanad hos mig? :)

Postat av: Malin

det var inte riktat mot dig helena, det är andra som haft löjliga ursäkter för att dem inte kunnat... hittat på en massa saker osm jag fått reda på via andra sen att det inte alls stämmer.. menar på att då kan man berätta sanningen att man inte vill komma istället...

ja det är fel adress.



malhin.pointblog.se tror jag det ska vara..

2009-02-26 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback