Underbart väder!

Jag har precis varit ute och gått en runda.. underbart väder och jag behövde rensa tankarna lite.. Hatar verkligen dessa månaderna när jag och Matte inte ses ngt.. Var likadant förra året... Men det är bara några månader till, sen blir det bättre till sommaren.. får försöka stå ut!

Veckan har gått fort som vanligt. Söndagen var en helt underbar dag! Vi körde och hämtade Lina för att sedan köra till Karin och Fidde och börja göra inbjudningskort. De blev verkligen jättefina. Ska lägga upp ett här sedan när de är utskickade. Killarna var där ute och jobbade lite och efter lunch satte de på en film. Till fikan kom även Cilla, David, Amelie, Camilla och  Ola.. Fullt hus med andra ord! Vi var även ute och gick en lång runda! Underbart väder ju! Det var verkligen en bra dag med alla underbara vänner omkring sig!

Annars har det bara blivit jobb och jobb.. Har även tagit det lugnt hela veckan då jag har hatf så fruktansvärt ont i vänstersidan av magen när jag rört på mig.. men det känns bättre idag som tur är!

Nu ska jag iväg och jobba både i eftermiddag och ikväll. Vi har utedag på fritids så det ska bli skönt :D

Njut nu av vädret!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback