Snart slut på helgen!

Då var snart helgen slut igen.
I fredags hade vi höstfest på fritidsgården, det blev lyckat tyckte jag,, Vilka härliga ungdomar vi har!
Igår var Matte på avslutningsdag med fotbollen. De var i Helsingborg och badade och fiskade.
Jag och Karin körde till familia. Mina stövlar som jag köpte i mars har gått sönder så jag gick in i affären(den tyska, kommer inte ihåg vad den heter) och frågade om det stämde att de har 2 år garanti och jadå :) så de tog stövlarna och jag ifck tillgodokvitto på 700 kr.. super. Hitade dock inga stövlar där, så ska till stan imorgon och kolla.

Sen ringde Matte och sa att halva fotbollslaget skulle hit och kolla på rögle. Först fick de inte fram någon bild på tv´n men det löste sig tillslut. Tur att vi har en stor soffa! Pappa hämtade oss för att först lämna mig i Magnarp för att sedan köra vidare grabbarna till klubbstugan.
Jag var hos Mattes kompisar på 25 års fest, tvekade först eftersom inte Matte skulle dit men H och F tjatade dit mig Var väll helt okej i början men kände inte så många så åkte hem vid 12.

Idag har vi bara slappat, och varit ut och gått en runda, jätteskönt väder ju! Snart kommer vännerna hit och tittar på fim!

Sköt om er!

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback