Promenad innan frukost

Idag gick jag en runda innan frukost. Gud vad skönt det var, ska försöka göra det varje dag.
I måndags var jag på utnildning med jobbet, "Offensiva fritidshem". Ska gå några förmiddagar också. Det verkar vara väldigt intressant. Äntligen något som riktar sig bara till oss som jobbar på fritidshemmen. KOm hem vid 16.30 och tänkte vila lite, men det slutade med att jag vaknade 17.50 och skulle vara i Strövelstorp 18.00, så det var bara att slänga sig i bilen. Tur att det inte tar mer än 10 minuter dit.

Igår sov jag länge och sen gick jag till jobbet, *skönt*. Var sugen på choklad hela dagen, är alltid godissugen men var 4:e vecka är det extremt. Iallafall cyklade jag inom affären på vägen hem och köpte bröd m.m och då mitt efterlängtade choklad. Sparade det dock till efter maten. Men Matte hade gömt det och sen åkte han till hockeyn. Tänk vilket humör man kan få när man har pms! Jag var förbannad och det var till och med så nästan tårarna kom..hehe. Skickade ett argt sms till honom, så tillslut fick jag mitt choklad iallafall. Ngn som känner igen sig?
Det är inte lätt för killarna de här veckorna, fast Matte får skylla sig själv, för att istället för att stötta mig så retar han upp mig ännu mer.
Jag bäddade ner mig i sängen tidigt och läste. Skönt att komma i säng i tid för en gång skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback