Långledig!

Eftersom jag bara jobbar halvtid nu i sommar och därmed är ledig på måndag blir det 4 dagars ledigt! superskönt!
Men det är redan lördagkväll, tiden går alldeles för fort.

I torsdags var vi och firade kusin J som tog studenten. Grattis! Nu var det många år sedan man själv tog studenten, de här åren har gått så fruktansvärt fort. Nu är det bara 3 år tills E springer ut.


Jag och Elin i bilen på väg till J, ser ni vilka blåa ögon vi har :)


Igår var vi först på väla, vi skulle egentligen bara in ett snabbt ärende, men sen började M titta på kläder så det tog lite tid.. brukar vara tvärtom annars =)

Sen blev det stranden en snabbis med C och D för att sedan köra till Vejby och vara barnvakt hos M´s brorsbarn. Snällare och sötare barn får man leta efter. M som fyller 4 imorgon har alltid varit blyg för mig innan men igår var det tvärtom och när vi hade köpt glass och gick hemåt släpte hon helt plötsligt min hand och sa: Helena, vet du vad? Jag tycker om dig så här mycket och så höll hon ut armarna och visade. Så sött!

Idag har det också blivit stranden *skönt* Nu ikväll har E varit här och vi har ätit våfflor och slappat!

Vi har fått se korten från Emelie nu, så nu ska vi välja ut 25 stycken som hon ska redigera. Där var många fina så det kommer bli svårt att välja ut. M blev verkligen jättebra. wow vilken snygg pojkvän jag har ;) och där var en del fina på mig med, men som ni vet har jag inte det bästa självförtroendet och jag tycker verkligen inte om att se mig i profil. Där var många jättefina på oss tillsammans!

Tänker på kusin L som fortfarande är sjuk. Hoppas du blir bättre snart. Bamsekram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback