Tuff dag!

Kom precis hem från jobbet och är helt slut, Varannan fredag är inte rolig. Jag börjar på jobb 1 kl 12.00 och stänger kl 18.00 och ska vara i Strövelstorp på jobb nr 2 kl 18.00 till 22.30. Den enda rast jag har är i princip när jag sitter i bilen mellan Ängelholm och strövelstorp. Visst att kvällarna kan bli lugna med filmtittande m,m men man är ändå i oväsendet som vi vet barn och ungdomar kan ställa till med :)

Hoppas på en förändring till nästa termin. Jobbigt att inte veta hur det blir!

På tal om jobb så har vi värme på fritidsgården igen. Chefen hade ringt och skällt lite extra på vaktmästarna, och efter två dagar var det fixat. Då kan man ju fråga sig hur svårt det var??? Här har vi gått och frusit och haft det kallt i flera månader och så fixar dem det på två dagar när de väl tar tag i det. Blir så arg på sådant. Jaja nu ska vi vara glada att där är värme iallafall.

Igår var vi på Julbord på hamnkrogen med jobb 1. Det var gott och trevligt. Alltid kul att träffa kollegerna utanför jobbet.

Nu ser jag fram emot en lugn och skön helg. Matte ska festa med grabbarna imorgon, men jag har inget planerat på hela helgen. Såååå skönt!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback