Så var det helg igen!

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, har inget vettigt att skriva om.

Tiden bara springer iväg, denna veckan har gått fruktansvär fort. Igår var jag i vejby och kollade på fotboll. Vejby IF mot Bjuv. Och herregud vilken match. MÅNGA gula kort och 3 röda, två till bjuv och ett till Vejby. Gissa vem det var som fick det? Jo Matte, vilket varken vi eller de i bjuv tyckte han skulle få. Men som han sa.. Bjuv hade redan fått ett så då är det klart att Vejby också måste ha ett. DEt var många frågetecken efter varför de fått de gula och röda korten. Så nu blir det ingen match för Matte nästa fredag, vilket jag tyckte var bra för då kan vi köra till David tidigare, men han ville tydligen se matchen så det gick inte.

Det blir en lugn helg. Imorgon ska vi fira mig och Karin i Brammarp, en vecka för tidigt. Vi tyckte det var enklast att slå ihop det, det är ju samma personer som kommer till oss ändå + att vi inte får plats med så många i lägenheten. Så nu hoppas vi på fint väder imorgon eftersom vissa måste sitta ute.

Jag ska göra tårta. Vet inte riktig vad bara. Är det någon som har något förslag? Funderar på en marängtårta.

Nu ska jag ut i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej söta du! Kul att du hittat hit! Du kan få ta över efter mig nu eftersom jag är minst sagt USEL på att sköta mitt bloggande. Jag har inte skrivit något på huuuur länge som helst. Funderar på att börja skriva lite mer anonymt och ta bort bilden.. Sedan jag började jobba har det annars känts svårt att skriva öppet om de ämnen som ger mig glöd...



Kram och GRATTIS i förskott!

2008-08-17 @ 00:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback