24 år!

Ja tiden går och man börjar bli äldre =) Blev väckt med frukost på sängen i morse :D. Jag fick ett jättefint armband och en kudde från ikea som man kan ha sin bärbara dator på. Så här ser den ut:

Jag har haft fullt upp i helgen. I Fredags var jag på kick off med kultur och fritid. Först hade vi information på biblioteket och sen blev det god mat m.m i hantverksmuseet. Det var vi 5 fritidsledare och sen många biblitikarier plus våra chefer. Jag hade väll inte jättestora förväntningar när jag gick dit, men det var faktiskt riktigt trevligt!! Kul att träffa K som ska börja på Cafe källan med.Riktigt trevlig tjej som verkar vara jätteduktig!

I lördags bar det av till Högsäter vid ca 12.00 och med lite stopp på vägen var vi där ca 16.00. De bodde riktigt fint och mysigt och D´s familj var supertrevliga. Kl 19.00 började festen och det märktes att de inte är vana att dricka snaps till maten där uppe för ojojoj vad fulla de blev =) Vi från Skåne tog det dock rätt lugnt allihopa. Synd att det var så kallt bara. 6 Grader var det på kvällen, inte konstigt att man satt och frös.

Nu ska jag köra till fritidsgården och börja måla pingisrummet.

Tack till alla söta som jag har fått grattissms ifrån!

Kommentarer
Postat av: Malhin

Grattis på födelsedagen... Hoppas du hade en kanon dag... kram

Postat av: emma trulsson

grattis :)

2008-08-25 @ 22:09:43
Postat av: Lina Svensson

grattis i efterskott

2008-08-27 @ 14:33:07
URL: http://www.nogg.se/linis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback